Ongi etorri!!!!!!

Ongi etorri Eider Domínguez-en bloggera. Hemen publizitatearen eraginkortasun eta baliospenaren ariketak eta informazio aurkituko dituzue.
Mila esker sartzeagatik

lunes, 17 de mayo de 2010

POST-TEST

Post-testaren lehenengo zatia egin beharko duzue gaur, binaka. Zuen blogean aipatu mesedez zein den zuen kidea (Nire kasuan, Paula Palomares izan da nire kidea).


  1. Kanpaina: Mixta markaren azken kanpainetako bat aukeratu dugu. Bere slogana: “Amor a primera Mixta” da.


  1. Targeta aukeratu: 18-30 urteko neska-mutilak. Target hau aukeratu dugu Mixta-ren kanpaina publiko gazteari zuzenduta dagoela uste dugulako.


  1. Sarrera: Kanpainaren notorietate maila zein den jakitea da gure helburu nagusia. Baita iragarkia publikoarengan izan duen eragin emozionala ezagutzea ere. Horretarako, ondorengo inkestako galderak hautatzea erabaki dugu, gure helburuak lortzeko aproposenak direla uste baitugu. Lehen esan bezala, gure xede-taldea gazteak direlaren iritzia dugu.


  1. Metodologia: Gure ikerkuntza egiteko erabili dugun metodologia pertsonalki egindako inkesta kualitatibo zein kuantitatibo da. Inkestaren luzeerari dagokionez, hamar galdera proposatu ditugu guztira. Horien artean, galdera itxiak, irekiak eta eskala modukoak aurki ditzakegu. Hona hemen gure inkestaren aurkezpena:


  • Sandwich eta botila baten arteko maitasuna aurkezten duen iragarkiren bat ikustea gogoratzen al duzu?

Bai.

Ez.

  • Ze nota emango zenioke irakarki honi, marka beraren beste iragarki batzuekin konparatuta?

Askoz hobea.

Hobea.

Antzekoa.

Txarragoa.

Askoz txarragoa.

  • Zelan deskribitzen zuen produktua?

Gaizki, ez zuen produktuari buruzko informaziorik ematen.

Gutxi gora behera.

Ondo, argi eta garbi azaltzen du iragarritako produktua.


  • Iragarkiaren slogana zein zen gogoratzen al duzu?

  • Produktuaren markaren izena zein den gogoratzen al duzu?

  • Markaren betiko slogana gogoratzen al duzu? Zein da?

  • Iragarkiaren musika gustoko al duzu?

Bai, gustoko dut.

Gorabeherakoa da.

Ez dut gustoko.

Ez dut musika gogoratzen.

· Baloratu itzazu 1etik (negatiboa) 5era (positiboa) honako adjetiboak iragarkiaren inguran:

Entretenigarria.

Aspergarria.

Alaitsua.

Originala.

Umoretsua.

Informazio gutxikoa.

· Kanpainak produktua erostera bultzatzen duela uste al duzu?

Bai.

Ez.

· Norbaitekin komentatu duzu zuk kanpaina?

Bai.

Ez.


· Produktu honen kontsumitzaile zara?

Bai

Ez

No hay comentarios:

Publicar un comentario